Faciliteter og lokaler

Information om skolens faciliteter, herunder skolebygningerne og undervisningslokalernes indretning

Skolens bygninger

Skolen består af flere afdelinger bygget i henholdsvis 1914, 1962, 1978, 1999, 2002 og 2004.

Bygningerne rummer hjemmebaser for klasserne, opdelt i bobler af to klasser.

Faglokalerne er samlet i store områder med værksted til træ, billedkunst, musik, natur/teknik, matematik m.m.

Undervisningslokalernes indretning

Klassernes hjemmebaser er indrettet efter ønske og behov på de forskellige årgange, så der bliver mulighed for at lege og lære og bruge lokalerne på mange forskellige måder.

Lokalerne er indrettet fleksibelt med læse- og legekroge. De enkelte årgangsteam kan indrette under stor frihed, så indretningen passer til de aktiviteter, der skal finde sted.

Elevernes skolemøbler

Alle klasser er forsynede med backup-møbler, der kan indstilles i den rigtige højde til hvert enkelt barn.